Saturday, July 25, 2009

Pertandingan Bowling Nisa' Lumut 2009

Pada 18 Julai 2009, Sabtu, Nisa' Lumut telah mengadakan pertandingan bowling yang bertempat di Penama, Pengkalan TLDM Lumut. Pertandingan ini dimulakan dengan bacaan doa dan ucapan daripada Ketua Nisa' Lumut. Seterusnya, majlis dirasmikan oleh Pn. Rohawati, Ketua Muslimat Kawasan Lumut. Pertandingan bermula selepas taklimat arahan dan peraturan pertandingan yang diberikan oleh Pn. Akma.

Ucapan aluan daripada Ketua Nisa' Lumut
Ucapan perasmian oleh
Pn. Rohawati, Ketua Muslimat Kawasan Lumut

Seramai 10 kumpulan ahli Nisa' daripada pelbagai cawangan dan kawasan telah menyertai pertandingan pada kali ini. Kesemua Nisa' samada yang pernah bermain bowling atau yang tidak pernah bermain tetap bertungkus-lumus untuk memastikan pasukan mereka menjuarai pertandingan tersebut.

Akhirnya, berdasarkan kiraan jatuhan pin maka pasukan Lady Lekior 1 menjuarai pertandingan tersebut. Naib johan pula dinobatkan kepada kumpulan Nur Kasih dan diikuti dengan kumpulan Asma' bagi tangga yang ketiga. Manakala, pemenang jatuhan pin terbanyak pula ialah saudari Saadah daripada kumpulan Nur Kasih. Setelah majlis penyampaian hadiah selesai, maka berakhirlah pertandingan bowling Nisa' Lumut 2009.


Kaunter pendaftaran
Sementara menunggu perlawanan bermula...

Masih setia menuggu kehadiran team lawan yang lain...
Bersabar ye...perlawanan bermula seperti yang dijadualkan :)

Tahniah kepada semua pemenang daripada team Nisa' Lumut !!!

No comments:

Post a Comment