Wednesday, June 24, 2009

Nisa' Sihat 2

Assalamualaikum semua, Nisa' Sihat kembali lagi. Kali ini Program Nisa' Sihat telah diadakan pada pagi hari Ahad, 21 June 2009 bertempat di Padang Permainan MPM.

Inilah di antara wajah-wajah yang telah menghadirkan diri pada program Nisa' Sihat 2 pada kali ini. (Sempat juga mereka bergambar ye..)

Tidak lengkap program Nisa' Sihat tanpa slot menimba ilmu. Semoga ilmu yang di timba di awal pagi hari Ahad tersebut dapat menjadikan kita sebagai muslimat yang mampu untuk berjihad di jalan Allah. InsyaAllah.

Pada kali ini, Nisa' Sihat 2 telah menjemput Cikgu Yati, Timbalan Muslimat Lumut untuk berkongsi ilmu beliau. Sungguh menarik tazkirahnya. Ianya berkisar tentang sukan menurut ajaran Islam.

Selain daripada tekun melakukan aktiviti riadah, ahli Nisa' Lumut juga tekun mendengar dan mencatit ilmu yang dicurahkan.

Nisa' Sihat 2 dilihat mampu melahirkan muslimat yang cergas, cerdas dan ceria. Ini tergambar pada wajah semua peserta Nisa' Sihat 2.
Pada akhirnya, sesi makan-makan menjadi pelengkap program Nisa' Sihat 2. Kepada semua ahli Nisa' yang setia dan remaja-remaja di luar sana yang ingin mengikuti program Nisa' yang seterusnya adalah amat dialu-alukan.
Jumpa lagi, InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment