Friday, November 4, 2011

~JuaLan AmaL Nisa' Lumut~




Bissmillahhirrahmannirrahim...

Assalammualaikum wbt,

Apa khabar ukhti2 yang dikasihi sekalian? Semoga anda berada dlm redha dan kasih sayang Allah hendakNya. Kami Nisa' Kawasan Lumut, alhmdulillah sihat walafiat dgn izin Allah swt.

Alhmdulillah bersyukur ke hadrat Illahi dgn nikmat iman dan islam masih lagi diberi peluang serta kekuatan kpd kami ahli Nisa' Lumut untuk meneruskan aktiviti2 serta melakukan gerakan2 dakwah islam..insyaAllah..

Biiznillah..Baru2 ini, kami ahli Nisa' telah melakukan beberapa aktiviti bagi jualan amal Nisa' kawasan Lumut. Seperti yang telah dirancang, hampir seminggu Nisa' Lumut telah melakukan pemprosesan popiah serta jualan hasil kerjasama dari sahabat2 yang terlibat..

Alhmdulillah, jualan mendapat sambutan yg menggalakkan dari orang ramai. Pemprosesan kuih Popiah Nisa' dilakukan selepas asar di rumah Ukhti Samrah di Fasa 3A..^_^Jadi, kpd sesiapa muslimat yg berminat utk membantu kami, Moh pakat ramai2 buat popiah Nisa'!!!hehe..
Dgn wujudnya aktiviti2 seperti ini dapat mengeratkan ukhwah serta persahabatan sesama ahli Nisa'..InsyaAllah..~mudah-mudahan segalanya berjalan lancar~amin..^_^


Pemprosesan Popiah yang belum dimasak~




Pemprosesan Popiah yg telah dimasak~Nyum3x~rugi la tak rasa..^_^





kusyuk nyer ukhti2 ni buat keje~huhu..







Popiah yg telah siap dipacking untuk dihantar kpd pelanggan~sape berminat leh order^_^

*sesiapa yg berminat untuk membeli sempena Hari Raya Haji ni,leh la order pada Ukhti Roslina~013-4530402~

~akhir sekali, ana wakil Nisa' Lumut ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha dan selamat menjalani ibadah korban..^_^ Asif di ats segala kekurangan dan kelemahan pd diri ana..semoga Allah swt merahmati kita semua~amin..

-

No comments:

Post a Comment